Ο τουρισμός, μετά την πανδημία, απαιτεί “Πράσινο” Μάρκετινγκ. Τί είναι αυτό και γιατί το χρειάζομαι;
Η επόμενη πρόκληση στον τουρισμό μετά το Covid-19 θα είναι η αντιμετώπιση των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής, μαζί με τις απαιτήσεις των νέων ταξιδιωτών που ψάχνουν όλο και περισσότερο, ταξίδια με τις λιγότερες επιπτώσεις που μπορεί να έχουν στο περιβάλλον και πιο ιδιαίτερες εμπειρίες .
Μετά τη πανδημία θα χρειαστούν ισχυρές προσπάθειες μάρκετινγκ να διαφημιστεί κάθε τουριστική επιχείρηση ενεργά, χωρίς όμως αυτό να μας πάει πίσω στον υπερτουρισμό και να παραμείνει σε ένα μη βιώσιμο «μαζικό» μοντέλο με μηνύματα του είδους, ήλιος-θάλασσα-άμμος.
Τα θετικά μηνύματα μετά την πανδημία τονίζουν τις αληθινές εμπειρίες (βιωματικός τουρισμός), υπαίθριες δραστηριότητες που είναι φιλικές προς το περιβάλλον και το πολιτιστικό πλούτο ενός προορισμού, πράγματα αναγκαία για την προβολή μίας τουριστικής επιχείρησης, είτε αυτή είναι ένα ξενοδοχείο, είτε είναι ένα γραφείο παροχής δραστηριοτήτων ή ταξιδιωτικό γραφείο, ένα γραφείο ενοικίασης αυτοκινήτων.
Ποια είναι η στρατηγική marketing που πρέπει να ακολουθήσω; Ποια μηνύματα πρέπει να στείλω; Που να απευθυνθώ για να προσελκύσω ποιοτικούς πελάτες με μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη; Ποιες διαδικτυακές πλατφόρμες και λύσεις ταιριάζουν με την επιχείρησή μου; Όλα αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα θα συζητηθούν στο Go Green! Sustainable Tourism Marketing Webinar.
Εισηγητής του σεμιναρίου είναι ο Iyad Kayali, Ειδικός Αειφόρου Τουρισμού και CEO της Ecotourism Greece και του Green Guide για τουριστικές επιχειρήσεις.
Με την ολοκλήρωση του webinar, σας δίνετε Βεβαίωση Παρακολούθησης μαζί με το υλικό του σεμιναρίου.
Λόγω της διαδραστικής φύσης του σεμιναρίου, οι θέσεις είναι περιορισμένες.
Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, μπορείτε να μας στείλετε email στη διεύθυνση info@medventure.eu ή καλέστε μας στον αριθμό 215 215 1725.
Ενότητες
- Εισαγωγή στον αειφόρο τουρισμό.
- Στρατηγική πράσινου marketing.
- Πως προβάλλονται οι πράσινες τουριστικές επιχειρήσεις και τι μηνύματα χρησιμοποιούν.
- Green marketing μέσω mobile app.
- Covid 19, αειφόρος τουρισμός και επικοινωνία.
- Marketing case studies για οικολογικές επιχειρήσεις.
- Αειφορία και Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.
- Η παγίδα του Greenwashing.
- Ανοιχτή συζήτηση.
Απευθύνεται σε:
- Τουριστικά καταλύματα
- Ταξιδιωτικά γραφεία
- Γραφεία παροχής δραστηριοτήτων (γαστρονομίας, πεζοπορίας, ποδηλασίας, ιστιοπλοΐας κλπ)
- Επιχειρήσεις ενοικίασης αυτοκινήτων/μεταφορών
- Φοιτητές/Εκπαιδευτές
Εκδηλώστε ενδιαφέρον